T3 Cura-anmeldelse – er det dine penge værd? | T3 hårtørrer vs Dyson

Dagens indlæg markerer den første af mine mange skønhedsanmeldelser, der kommer, og jeg er glad for at kunne sige, at jeg i dag laver en T3 Cura Luxe anmeldelse.

Mange af jer har sikkert hørt om de vidunderlige fordele ved Dyson Supersonic hårtørreren, men hvor mange af jer har hørt om T3? Dyson-hårtørreren betragtes bredt som en af ​​de bedste i verden, og selvom det kan være sandt, er det også den dyreste til næsten 400 $ RRP.

T3 Cura anmeldelse – er det dine penge værd? | T3 hårtørrer vs Dyson | Hårtørrerfotografering, premium hårtørrer, skønhedsprodukter, bedste hårprodukter

T3 Cura anmeldelse: T3 hårtørrer vs Dyson

T3 hårpleje er et konkurrerende mærke af Dyson's, og har etableret sig på markedet som en premium leverandør af skønhedsværktøjer - deres værktøjer spænder fra krøllejern til glattejern og hårtørrere. Et af deres mest populære produkter er helbrede hårtørrer modeller, som sælges for $250-$285.

Det, der adskiller T3 Cura fra konkurrerende mærker, er, at hårtørreren er fyldt med negative ioner, som hjælper håret med at tørre hurtigere og efterlader det blødere i længere tid. Faktisk lover T3 op til 75 % hurtigere tørretid end almindelige hårtørrere.

T3s repræsentanter fortalte mig endda, at det tilsyneladende er sundere for dit hår at bruge T3-produkter end at lade det lufttørre. Selvom jeg er en smule skeptisk over for den udtalelse, viser den bestemt, at produktet er designet med minimal varmeskader i tankerne.

Nu hvor du kender alle de påstande, som forhandlerne har givet, lad os komme ind på den faktiske T3 Cura-anmeldelse: Virker det, og er det pengene værd?

T3 Cure anmeldelse

T3 Cura anmeldelse – er det dine penge værd? | T3 hårtørrer vs Dyson | Hårtørrerfotografering, premium hårtørrer, skønhedsprodukter, bedste hårprodukter

Udseende

Først og fremmest, lad os starte med udseende. Jeg ved godt, at udseendet ikke har noget at gøre med et produkts ydeevne, men personligt anser jeg det for meget vigtigt, når man køber nye gadgets.

T3s Cura Luxe er uden tvivl den smukkeste hårtørrer, jeg nogensinde har set. Som du kan se på billederne, er hårtørrerens design meget feminint, elegant og (tør jeg sige) Instagrammabelt. Jeg har en stor påskønnelse for rosa guld detaljer, og det kombineret med et hvidt ydre er absolut perfektion for mig.

Foretrækker du mørkere farver, kommer Cura Luxe også ind sort og midnatsblå .

Indstillinger

. T3 Cura anmeldelse – er det dine penge værd? | T3 hårtørrer vs Dyson | Hårtørrerfotografering, premium hårtørrer, skønhedsprodukter, bedste hårprodukter

Der er tre forskellige varmeindstillinger og to forskellige hastighedsindstillinger på T3 Cura Luxe, der giver dig mulighed for at tilpasse din hårtørreoplevelse.

Disse indstillinger er lavet for at komplementere forskellige hårteksturer og forskellige behov, som du måtte have – hvis du for eksempel ønsker at føntørre dit hår med en børste, kan den hotteste indstilling være det bedste valg at gå med, mens hvis du bare vil have dit hår. hårtørret så hurtigt som muligt, ville de kolde indstillinger sandsynligvis være de bedste for dig.

Der er også en lock-in cool air-knap, som giver dig mulighed for at sprænge dit hår med den køligst mulige luft og samtidig sørge for, at din tørretid er optimal.

Tørretid og resultater

Personligt bruger jeg ikke hårtørrer til daglig og når kun ud til dem, hvis jeg skal ud umiddelbart efter at have været i bad. Det er mest fordi jeg godt kan lide at vaske mit hår om aftenen, og jeg gider ikke vente et par timer til det tørrer, hvis jeg ikke har nogen steder at tage hen.

Men hvis jeg rejser, eller hvis jeg har travlt, har jeg altid brug for en hårtørrer. Jeg har givet Cura et par forsøg, før jeg skrev denne T3 Cura anmeldelse, og jeg kan ikke understrege nok, hvor meget jeg elsker den.

Min tidligere hårtørrer var en billig hårtørrer ($50) fra Babyliss, og af en eller anden grund, når jeg tørrede mit hår med den, blev mit hår altid fanget i luftvejene, og jeg måtte enten rive det væk eller klippe det væk. Det var nogle smertefulde, triste tider.

Ikke alene er min nuværende Cura hårtørrer meget skånsom mod mit hår, den er også meget hurtigere. Mit hår kommer ned til omkring mit brystområde, og selvom det ikke er særlig tykt, er det heller ikke det fineste hår. Med Cura-tørretumbleren tager det mig omkring 15 minutter at tørre og style mit hår helt, og det er forbløffende hurtigt for mig.

Ionteknologien gør også mit hår meget glattere og mere skinnende, især sammenlignet med den hårtørrer, som jeg brugte før.

En ting, som jeg dog gerne vil påpege, er, at denne hårtørrer ikke er en stille hårtørrer. Dette er ikke et problem for mig personligt, men hvis det er noget, du leder efter i en hårtørrer, er dette måske ikke noget for dig.

Så vil jeg anbefale det? Helt bestemt! Er det pengene værd – ja, det synes jeg, det er.

Se de seneste priser på T3 Cura Luxe på Nordstrøm , T3 , Ulta eller Bloomingdale's .

T3 hårtørrer VS Dyson

Er luksushårtørrere som T3 hårtørrer og Dyson hårtørrer (den

T3 Cura anmeldelse: T3 hårtørrer vs Dyson / Image Via Dine & Fash

Nu ved jeg, at mange af jer måske tænker, hvordan T3 kur sammenligner med Dyson Supersonic . For at være helt ærlig er de begge fantastiske hårtørrere i deres egen ret, men der er et par forskellige funktioner ved begge apparater.

Jeg har haft chancen for at prøve Dyson Supersonic hårtørrer både hos en veninde og en salon, som jeg besøgte, så jeg ville gerne give jer en kort sammenligning af produkterne baseret på mine personlige erfaringer.

Pris

Som jeg nævnte tidligere, sælges Dyson for omkring $400, mens T3 Cura sælges for $200 og Cura Luxe for $285.

T3 hårtørrer VS Dyson – Hvilke ekstra produkter er inkluderet?

T3 Cura hårtørreren kommer med en enkelt generel dyse, hvorimod Cura Luxe kommer med to dyser: en til overordnet hårstyling og en til præcis styling, som at øge volumen ved rødderne. En diffuser medfølger ikke, men kan købes for $30.

Dyson kommer med 2 dyser – en til generel styling og en til generel styling, samt en diffuser til krøllet hår.

T3 hårtørrer vs Dyson – ydeevne

Både Dyson og T3 hårtørrerne er ekstremt hurtige hårtørrere. Dyson bruger den samme luftstrømsteknologi, som den gør i sine støvsugere, hvilket gør det muligt for dysen at fordele luft over en bred overflade, hvilket resulterer i mindre varmeskader og en hurtigere tørretid.

På den anden side er T3-teknologien afhængig af ionteknologi for at øge hårets glathed samt give en hurtigere tørretid.

Dyson har 3 forskellige hastighedsindstillinger og 4 forskellige varmeindstillinger - et niveau højere end T3 Cura. Cura Luxe har dog 5 varmeindstillinger og 2 hastighedsindstillinger.

T3-hårtørrer VS Dyson – Hvilken er mere støjsvag?

Dyson. Dysons Supersonic hårtørrer bruger de samme luftstrømsprincipper som Dysons andre produkter som skrivebordsventilatoren. Den har også en miniaturiseret luftpumpe i håndtaget, som gør det muligt for hårtørreren at tørre håret meget mere stille end nogen anden hårtørrer på markedet.

T3-hårtørrer VS Dyson – Hvilken er mere rejsevenlig?

Igen, min stemme skulle gå til Dyson. Ikke alene er det ekstremt let, det er også meget lille sammenlignet med traditionelle hårtørrere.

Dysons udseende er måske en smule mærkeligt, men det er det, der gør det så fantastisk til at rejse. Dyson-produkter er også udstyret med en bærepose, så det er tydeligt at se, at produktet er designet med den rejsende i tankerne.

Så hvad er bedre, Dyson eller T3 Cura?

Samlet set vil jeg mene, at begge hårtørrere fungerer lige godt, og at ydeevnen ikke bør være det, du skal overveje, når du køber den ene eller den anden. Det, du bør overveje, er prisen, hårtørrerens lydstyrke, vægten og størrelsen på den og til en vis grad udseendet.

Så hvis prisen ikke er et problem, vil jeg klart anbefale Dyson Supersonic, men hvis du leder efter en hårtørrer, der gør et lige så godt stykke arbejde, men som mangler de ekstra funktioner såsom det lave støjniveau og den lette vægt, så gå efter T3 Cura eller T3 Cura Luxe.

Selvom Cura Luxe kommer med flere indstillinger end den originale Cura, vil jeg stadig anbefale bare at vælge en farve, som du bedst kan lide, og gå med den.

For at se den seneste pris og læse flere anmeldelser af T3 Cura og Cura Luxe, gå til Nordstrøm

Hvis du ønsker at læse flere anmeldelser om Dyson Supersonic, kan du gøre det videre Nordstrøm også.

Jeg håber, du nød denne T3 Cura anmeldelse! Fortæl mig, hvilken hårtørrer du bruger, i kommentarerne nedenfor.

xx

Læs disse næste

9 overkommelige produkter som Olaplex

De bedste Dyson Airwrap-alternativer

5 overkommelige produkter som oVertone, der giver dig fantastisk hår

Gennemse alle skønhedsartikler

Hvis du kunne lide denne artikel, så pin den på Pinterest, fordi den hjælper os med at vokse!